Nowy sponsor FC Barcelony. Olbrzymia zmiana i wielkie pieniądze

Umowa zawarta ze Spotify ukazuje, że FC Barcelona ma zarabiać 70 milionów rocznie. Szwedzka firma została nowym sponsorem Dumy Katalonii, dla której oznacza to ogromny wzrost dochodów. 

Kontrakt, który zapewnia duże przychody 

Przez najbliższe cztery sezony reklama Spotify będzie umieszczona na koszulkach pierwszej drużyny żeńskiej i męskiej FC Barcelony. Warto dodać, iż w obecnym sezonie na takiej reklamie klub zarabia 32 miliony euro. Kontrakt ze Spotify będzie mniej więcej dwa razy wyższy. Do tego należy dodać również dochody z praw do nazwy stadionu, który od przyszłego sezonu będzie nosił nazwę Spotify Camp Nou. 

Nowy sponsor FC Barcelony 

Prezydent FC Barcelony, Joan Laporta stwierdził, iż drużyna czuje się dumna, że może ogłosić pionierski sojusz z takim podmiotem, który stanowi punkt odniesienia na całym świecie, czyli ze Spotify. Dodał, że ten związek umożliwi dalsze przybliżenie Dumy Katalonii do jego kibiców i sprawi, że poczuli się jeszcze bardziej częścią rodziny Barcy poprzez niesamowite doświadczenia, które pozwolą połączyć futbol i rozrywkę, umożliwiając tym samym dotarcie do większej liczby osób z całego świata.  

Laport stwierdził także, iż związek, w którym kontynuowany jest postęp w tej nowej, rozpoczętej erze, która pokazuje innowacyjny charakter, wciąż świetnie cechuje Barcelonę jako unikatowy klub w skali światowej.